Followers

Y
“Everybody know death is inevitably coming, but it never fails to catch everybody by surprise everytime one is going” ― Hlovate, Contengan Jalanan

19.5.15

yeay...
nak sambung balik lpstu nk install progrm after effect.
*termegah bangun dari jatuh.
pandang muka kawan.*
"sakit sangat dah nie,nak pitam.. "
dia senyap tanda dia tahu sakit tu macamna?,dia seolah truma dari aku.
kmudian dia cuba papah tangan sebelah.
aku pandang ada dua pakcik muda didepan. kawan aku terus naik ambulan shingga seorang pakcik cuba tolong. kerutu campur pening-pening. ada yang lain berbisik-bisik macamana aku dengan sahabat jatuh?,aku pulak bergegas naik,pakcik muda tu sengih nampak gigi. Saat tu geram bercampur sedih. macamana nak menghadap kluarga kat kampung,boleh kah terima aku ini accident. pejam mata... lantas aku berharap segalanya dipermudahkan .
selesai cek di klinik,
pakcik muda; kalau serius kena bawak pi hospital nie?
aku : takpa pakcik sikit ja. sengal ku menghadap pakcik muda nie.
kemudian aku pandang muka kawan ku,berkerut dahi dia,tengah tahan sakit. dia pula sebelah tangan kanan seolah pisau toreh kata teman rumah. tapi muka dia selamba lagi.seolah tak tunjuk sakit tu. aduhai kawan.
selesai semuanya,drebar ambluan hantar balik akibat tak ada kerenderaan sendiri. muka pucat sahabat serumah bila sampai didepan pintu rumah .
*x habis lagi*

Tiada ulasan: